När man är så lycklig som jag är.

Sitter just nu och gråter! Både för att jag är så jäkla lycklig och glad! Men också för att det alltid ska bli så fel med allting. Att jag aldrig kan få vara så lycklig och glad! (jag lyssnar på fin musik) Så att ni inte bara tror att jag sitter och gråter bara sådär xP
Aja, lite blandade känslor, men det får lösa sig på något sätt. Jag tänker fixa det! :)


HUR LYCKLIGA ÄR NI FRÅN SKALA FRÅN 1-10? :)
Själv ligger jag nog på en 8 tror jag, vilket är bra för att vara mig!

Nu har jag precis läst halva so:n, tar resten imorgon eftersom vi har läxan tills på fredag.
Kan ni tänka er!? Det är onsdag imorgon, vilket betyder att veckan "vänder"! Woho!

Imorgon börjar konfirmationsläsningen igen, det känns bra faktiskt.
Blir ju inte så tråkiga onsdagar längre nu, tjiho!

Ska gå och umgås lite med bror & mamma nu.

Men jag slänger upp någon/några bilder från systemkameran också.
Godnatt ;p







VILKEN ÄR DIN FAVORIT? :)
mikaela
2010-01-19 @ 21:06:43
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Den andra bilden tror jag :))

Nepp, jag vågar inte se dom filmerna :O <3

Emmelie
2010-01-20 @ 17:30:22

Jag gillade den första bilden mest (Y)



fast alla va fina :P <3

Tova
2010-01-20 @ 18:49:36

Sv till Emmelie: Åh, tack så mycket! =)) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0