när jag är med dig, kan jag vara mig själv.

Dagen har rullat på relativt bra.
Har sett på film och mixtrat lite med min kamera!

Mamma och jag har varit ute hos E och lämnat hans mobil, och jag tog också lite kort på hans blivande A-traktor, den blir hur fin som helst! =))

Ikväll måste jag kolla på mina engelska glosor som jag har tills på tisdag, och sen ska mamma och jag se på Twilight filmen, eftersom hon inte har sett den än. :)

Sen funderar jag på att ta ett varmt baaaad! Blev så frusen när vi va ute hos E ^^, Hihi!
Imorgon är det dags för skola igen.. Börjar med bild,sen So,Spanska & Elevens val. Okej, helt okej lektioner imorgon, och vi hinner med tidiga! WOHO! :D
Så imorgon är jag hemma tidigt, skönt!

Nej nu ska jag sätta på filmen eller något..
Åh, blev sugen på popcorn nu, får nog ta och poppa lite till mammsi & mig, hihi!

Puss



Mina katter är verkligen för söta! :D

Freia - 16 år och mamma
2010-01-17 @ 21:26:58
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

Sv: kul att du hittade till min blogg:)



Visst var filmen riktigt bra:) Jag gillar den typ av film.



Ha en trevlig kväll du med:)

mikaela
2010-01-18 @ 21:26:27
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Ååh, är twilight filmerna bra eller? jag har inte sett dom :p

Freia - 16 år och mamma
2010-01-18 @ 21:42:47
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

Sv: Har inga planer direkt, det enda jag vet vi ska göra denna vecka är att vi ska på kalas på lördag, då min farfar fyller 70.



Har du några planer på vad du ska göra under veckan?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0