Mina minnen av år 2009

Januari:
Jag fyllde 14 år.
Jag blev tillsammans med min finaste.




Februari:
Då var det skoldisco & firade alla hjärtans dag ensam, eftersom E var i Idre!




Mars:
Då var det prao på luxo med bästa Karin :)
Jag firade också Louise som fyllde 14.




April:
Vi var på rockcity med klassen!
Festen i Fröreda som man sent kommer att glömma!
Det var också då Petsson & Össmar kom och såg på ishockey hemma hos mig! =)






Maj:
Vi hade urnsättning för morfar <3
Och då fotade jag väldigt mycket också! :)
 


Juni:
Juni var en riktigt bra månad!
Vi slutade 7:an och fick sommarlov, men då slutade också Erik vilket inte var lika kul.. ;p
Det var också fest vi Länsman och jag spenderade midsommar i Sörvik!
Det var också då vi åkte till Kreta, som blev ett minne för livet!





   


Juli:
Då jobbade jag en hel del, men spenderade också tid i Sörvik!
Jag var också med min Ida, för sista gången..:(
 

Augusti:
Då var jag mycket i Sörvik, och vi åkte vattenskidor m.m
Det var Gp här i vår lilla by och vi köpte Svante!
Familjen Haag kom också.





September:
Min bror åkte till Jämtland, och vi hade gått ca en månad i 8:an.
Vi tog skolfoto som jag blev missnöjd med!


Oktober:
Då fyllde E år, och det gjorde hans mormor också. Så i oktober var det 80-års fest! :)
Evelina & jag gjorde världens godaste köttfärssås :D

 

November:
Då var det New Moon premiär och på den gick jag med Lovisa & Evelina :D
Det var också då e & jag gjorde slut, men blev tillsammans igen <3
Vi hade också tårttävling med konfirmanderna och Evelina & jag vann :D
 


December:
Familjen Haag & Svensk kom och åt & spelade paketleken :D
En liten Lucia kom till oss också, lilla Nellie ;*
Evelina hade också tjejkväll den 19:de, som var jättekul :D
Sen var det ju också julafton.
Och månadens & kanske också årets höjdpunkt, NYYÅÅÅR!! :D

   



    
  

Nu får det räcka med bilder för år 2009.
Och jag hoppas att 2010 blir minst lika bra som år 2009 har varit :'D

Och vill ni veta en sak?
Jag har inte varit så lycklig som jag har varit 2009, och det är tack vare min fina familj & släkt, mina fina vänner & speciellt min alldeles egna pojkvän! <3


JAG HAR HAFT ETT OTROLIGT BRA ÅR, OCH NU ÄR DET BARA ATT SIKTA FRAMÅT! MAN KAN GÖRA SAKER BÄTTRE ÄN MAN GJORT FÖRUT.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER KÄRA BLOGGLÄSARE :D

fredrik
2010-01-01 @ 20:56:34
URL: http://fredrikmadestam.blogg.se/

HAHA, va t*san? :x

snygg bild från Fröreda HAHA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0