Jag har tråkigt, därför detta låååååånga test!

Ni får ta och stå ut med att jag har väldigt tråkigt, hihi

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
- Nepp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Beror väl på.. ;p
Hur många har du varit kär i? - Två ca gurka
Är du kär just nu? - OM JAG ÄR!

- Tio frågor om dig själv
Namn?
- Tova Konradsson
När fyller du år? - 11 januari
Några piercingar? - Öronen
Vad har du på dig just nu? - Jeans,linne,tröja & kofta
Vilken årstid är bäst? - VINTER!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att jag vaknar upp brevid det finaste & allra bäst jag har!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Oj! Inte en aning.
Vad är du bra på? - Sjunga typ
Vem älskar du mest på denna jorden - Finns nog ingen jag älskar så mycket som E.. <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon!

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Evelina vet nog rätt så mycket om mig skulle jag tro! Erik vet nog en heeel del också!
Vem är den roligaste av dina vänner? - Lovisa ligger högt på den listan!
Vem är mest partyprisse? - Oj, Johannes kanske ^^
Vem är snyggast av dina vänner? - MIN ERIK :*
Vem är den du helst har filmkväll med? - Beror på vilken film ;) haha!
Vem av dina vänner är mest "evil"? -  Ingen =)


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast?
- Måste nog säga mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja, med mamma. Men med pappa kunde det ju vatt bättre ;p
Vem är farligast i din familj? - Ingen skulle jag tro!
Vem ser roligast ut i din familj? - Ingen speciell
Vem är coolast? - Jag!
Har ni något husdjur? - Två katter
Mest gemensamt med? - Inte en aning, har väl olika gemensamheter med alla i min familj
Underhållningen? - Allt möjligt!
Sover du oftast med? - Mig själv eller E
Roligaste kvällen med familjen? - Finns nog riktigt mycket man har varit med genom åren!

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort?
- Vaknat,ätit frukost,duschat,gjort mig iordning,åkt till Växjö på kalas.
Vad ska du göra nu? -  Inte en aning, ta det lugnt!
Har du gjort något dåligt idag? - Ätit onyttigheter -.-
Vad har du ätit idag? - Frukost,middag,efterrätt,godis
Har du duschat idag? - Japp
Är du trött nu? - Jao..
Vad händer i morgon ? - Vet faktiskt inte, men funderar att gå på bio på kvällen
Går du i skolan? - Ja, men just nu har vi jullov
Har du varit i skolan idag? - OHNO!


- ANNAT
Hur mår du just nu?
- Det är kanon!
Har du piercat dig? - Öronen
Är du hungrig nu? - Lite
Vad är klockan nu just nu? -  19.54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
- ingen aning!
Vem ringde du senast? - kommer inte ihåg, Annika tror jag
Vem sms:a till dig senast? - Evelina
Vem  sms:a du till senast? - Emma

-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din mamma?
- Nyss
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Någon vecka och lite mer sen tror jag.

- ÖVRIGT
Gillar du punk?
- Nej
Har du sminkat dig idag? - Japp, lite!

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- Yeah!
Vilket är ditt favoritband/artist? - Har inget/-n speciell.
Vad gillar du för musik? - Det mesta!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
- Ja
Har du fler än 3 jeans? - Yes
Har du fler än 5 tröjor? - Jodå!


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
- Ja
Använder du ögonskugga? - Speciella tillfällen
Använder du kajal? - Ja
Använder du hårspray? - Ohja!
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Ibland
Använder du deodorant? - Absolut!
Använder du wax? - Nej
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Yesbox!
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans ibland :) 
Använder du brunkräm? - Noepp
Använder du rouge? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej, inte varje dag. Men någon gång!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nejnej


KÄRLEK
Är du kär just nu?
- Så kär som jag kan bli :')
Har du kysst någon idag? - Nej...
Har du ett förhållande? - Japp!
Är du romantisk? - Tror det, du får fråga min pojkvän ;-)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nejnej!
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Erik Haag xO
Hur länge höll det? -  Någon/några veckor typ ;p
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!

Vem sov du senast bredvid? - Erik typ :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Inte en aning ;s
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Inte vet jag!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - NEJ!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Som E :)
R e b e c c a
2010-01-06 @ 03:35:55
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

sv: Tack för din röst!



Fin blogg du har :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0