Home sweet home..

Är hemma nu, efter en mycket bra kväll!
Även om den sötnos sov bort halva kvällen så var det ändå mysigt att ligga där och höra hur han andas och kunna dra in hans doft i näsan och bara njuta av att han är enbart min... Tihi

Imorgon hade jag tänkt att gå ut och fota, tänkte ta en promenad och kolla om det finns något spännande nu i vintervädret!
Det är helt sjukt hur mycket snö vi har nu, det är nog upp emot 1m!
Hur mycket snö har Du där du bor?

Hade också tänkt att Lollo och jag skulle ha en filmkväll, men vi får se om hon är frisk! Hoppas hoppas :D
Annars får jag ta det lugnt, det lär behövas kan jag säga! Det blir hetsigt några veckor framöver... Vilket jag inte gillar! :o

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, eftersom jag har sovit jättedåligt inatt...
Vi hörs nog imorgon ska ni se och då kommer förhoppningsvis lite bilder också!
Godnatt & puss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0