Varför jag, varför jag. varför inte nån av alla andra?

Hej där.
Känner att det här ändå är en rätt så bra dag!
Tårarna minskar för varje dag som går, men det är jobbigt att hålla tillbaka dom.
Det som får mig att inte gråta i skolan är mina fina vänner som alltid ställer upp, och att "jag får inte förstöra sminket, jag får inte förstöra sminket" haha... Och än så länge har det funkat!
Men sen på kvällen så åker vattnet över, och det kommer tårar..

Annars har dagen vatt bra! Engelska provet gick kanonbra!

Konfirmation också, det gick bra. Vi pratade om döden.. Vilket för mig är väldigt obehagligt!
Jag vet inte om jag egentligen är så rädd för döden, men jag skulle inte vilja dö nu i alla fall, mitt liv är för viktigt för det! Jag hade en period då jag tänkte vääääldigt mycket på döden, och det gjorde att jag inte ens kunde sova ;p haha!
Nu är jag inte lika rädd längre, för jag har talat in i mitt huvud att man kommer till himlen och blir en ängel... (a'
Vad tycker Du om döden? Skrämmer den dig?

Ikväll blir det plugg plugg plugg och återigen plugg....... Blä!
Men skönt med en veckas sportlov om sisådär två dar :D Woooooohooo!
Det ska bli så härligt.

Nu ska jag ta tag i mitt pluggande. Puss
Emilia
2010-02-17 @ 19:06:41
URL: http://chickytimes.blogg.se/

det är bra med mej. :( till ditt inlägg. hoppas du mår bättre. Vad det än är så blir allt bättre med tiden. Jag vet det! Massa pussar och kramar! <3

mikaela
2010-02-18 @ 16:40:38
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Haha, jag seriöst hatar att prata om döden! så fort jag gör det, får jag typ asont i magen och börjar nästan tjuta :O så då måste jag intala mig själv allt bra med livet, och ibland sitter jag och räknar upp alla jag älskar och massa x) helt knasigt äre, haha, men de är seriöst min största rädsla:O!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0