If you want me, I must be doing something right..? ♥

Hallihallå där ute!

Är hemkommen från skolan för ett tag sen, det är så skönt att sluta tidigt på måndagar! :'D

Skolan idag var faktiskt väldigt bra! Fyra lektioner och sen hem..!
Bild,So,Spanska & Elevens val- Hemkunskap :D
Blev Potatis & kyckling och sen efterrätt till det, MUUUUMS!

Sen hem somsagt, och nu ska jag baka lite tills bror kommer hem så ska vi fika lite! ^^

Igår var jag hemma hos Älskling.
Hans syster från Stockholm har kommit hem, och det var såååå kul att träffa henne igen!
Vi såg på film alla tre, och hade mysigt!
Och jag mår så bra med honom! <3

Nej nu måste jag sätta igång med bakandet, pusshej



Bilderna från lördagen kommer snaaaaart! Lovar (y)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0