Give me one reason to keep on?

Hejsan hoppsan!
Allt går väldigt fort nu, och det är stressigt med skolan och så.
Men förhoppningsvis så fortsätter jag uppdatera som vanligt! Kanske inte så långa inlägg men vi får se.

Idag har jag verkligen inte mått bra! :(
Har mått illa och nacken har cp:at sig, så därav illamåeendet skulle jag tro..
Men sjukgymnastik är bokat i alla fall! Äntligen :d
Nackdelen är att jag missar matteprovet, menmen... Som min klassföreståndare sa; hälsan går före - och det är ju sant!

Efter skolan gick jag direkt hem och la mig i sängen.. Tittade på en film och sen vilade mig! Sov kanske någon stund också. :)

Imorgon är det hemkunskap som gäller, woho! Och sen är det freeeeedaaaaaag!

Sen är det ju också Alla Hjärtans Dag på söndag.... Som troligtvis kommer spenderas i kyrkan med biskopen & hela församlingen, vilken dag! -.- Hoppas bara att E vill träffa mig också......

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och ta det lugnt, och drömma om en bättre morgondag.

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0