en dag försvinner jag ut ur dina ögon, som en svår & jobbig grej

Goddagens.

Kvällen igår var toppen! :D
Lollo & jag åkte till Emmy och vi såg på film.
Erik & Erik var också med.

Filmen var otroligt rolig & man skrattade massor- Ni som har sett den, skrattade ni också mycket?
Sen efter pratade vi lite. Jag gick dock in till Erik & Erik, och pratade lite. Eftersom jag inte får träffa Älskling förrns om en vecka(?) Vilket jag hoppas att jag klarar! Annars får jag ta en tur ut till honom ;*

Idag var det tänkt att jag skulle va med Eve, men så blev det inte....
Så nu ska jag städa på mitt rum och sen ska vi till kyrkan.. -.- Usch, jag kommer säkert läsa fel :o Tss..

Nej nu måste jag sätta igång, pusshej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0