ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still.

Känner att min uppdatering är uuuuseeeel! Ska verkligen försöka bättra mig, promise. Bilder ska det också komma in, men just nu orkar jag inte direkt fixa iordning och lägga över bilderna. Some other time.

Hade inte någon värst bra julafton måste jag erkänna. Vaknade på fel sida och så höll det på hela dagen igenom. Fick i alla fall lite julklappar: underställ,pengar,presentkort m.m + en säng (förra helgen) och mobilen ska inhandlas på måndag. Har ju födelsedag om sisådär 17 dagar. Nyår snart också ju! Är kluven över vart jag ska vara - Vetlanda eller Målilla? Det får bli ett senare beslut, måste ju hitta någonstans att sova i Vetlanda för det första!

Idag var det paketleken hos kusinerna, som vi alltid gör juldagen. Vann en vin karaff iår, kors i taket! Har inte vunnit något på paketleken på säkert tio gånger vi har kört. Så glad blev jag! Haha.

Ikväll skulle väl familjen se på någon serie, själv känner jag att jag inte är så sugen på att umgås med dom, haha. Så istället blir det nog sängen med en bra film. Typ Australia. Mysig film! Och imorgon är det dags för middag hemma hos farmor & farfar, med släkten. Farmors brunsås.. MUMS!

Nej om jag skulle ta och slänga mig i duschen och sedan bädda rent i min säng med mitt nya påslakan (som jag förövrigt fick i julklapp, glömde bara skriva det).

Hoppas ni får en fin kväll! puss
liindblaads
2010-12-26 @ 14:22:29
URL: http://liindblaads.se

Förlånt för sent svar men har inte varit aktiv på bloggen nu under jul :)

nu är vinnaren av dagens blog i lucka 24 uppe kolla om de va du :)



Annars önskar ja dej en god fortsättning




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0