with every bit of my heart.

Inga bilder på någon outfit idag, är inget intressant. Joggingbyxor & tröja, roligt ju ;)?
Så därför blir det två bilder från lördagsoutifet som jag aldrig fick in här på bloggen.


Mja, det var; Jeans/JC  Kavaj/H&M  Vitt linne/JC  Vit tröja/Lindex  Klocka/konfirmationspresent  Silverarmband/konfirmationspresent  Ring/konfirmationspresent.
[Känner att jag börjar bli bra på att skriva "konfirmationspresent" rätt så snabbt & bra!] Haha, skämt åsido.

Dagen har varit relativt bra tycker jag. Inte så mycket, mest chill som Anna sa och det är sant. Bara massa lära känna lekar och brännboll idag på eftermiddagen. Kändes som om vi lyckades rätt så bra ändå! Inte lätt att vinna mot sexor som är upp emot fyrtio stycken såg det ut som! Dock var dom nog inte mer än tjugo. Haha.

Sen hem och nu förut har jag legat i soffan ett tag, har migrän och det. Ont i halsen har jag börjat få också, sånt gillar jag inte, för det betyder att jag i så fall kanske måste vara hemma från skolan. Nej, helst inte alltså!

Ikväll är det dock Fångarna på fortet och efter det Time out. Såååå klockrent! Ska ladda mitt kamerabatteri inatt, för imorgon får den följa med till skolan. Hihi. Måste ju ha med mig lite lite minnen från nian, tycker jag allt. Det är ju trotsallt vårat sista år tillsammans innan vi skiljs, ja för livet kanske! Lite sorgligt när man tänker på det ändå. Men ja, "everything happens for a reason". Tror det blir bra, vänner kan man ju faktiskt få på gymnasiet också ^^.

Hm... Har inget mer på hjärtat för idag. Får räcka så här. Hade tänkt läsa Ludvig Lindgrens blogg nu, ska bli kul ;D. HAHA! pusshej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0