sucker for love.

Bra kväll det blev! Inget regn, vilket höjde den ännu mer.
Gick dock inte så bra för min favorit, men han fick lite stöd ifrån min skylt i alla fall, nästan huvudsaken ju!

Men en Dackeförare vann, så det var bra. Bra fyrverkerier var det också. Fick inte gå in på puben (i målsmans sällskap) vilket jag tyckte var dåligt! Så just nu sitter vi hemma hela familjen och mammas & Johnnys kväll är förstörd typ. Dålig planering också kanske.

Blev många kort tagna ikväll, troligtivs blir dom upplagda här imorgon. En del av dom i alla fall.
Funderar just nu på att skriva en novell av något slag, har verkligen lust med det ikväll. Konstigt kanske ni tycker och jag måste nog vara beredd och hålla med ;p.
Kanske ska den handla om det som jag går igenom nu? Har dock gjort det ett tag nu, så känslorna börjar försvinna lite, men något lite jobbigt tycker jag ändå är när "han" inte hälsar. Han ser mig, men sedan när han går förbi tittar han ner i marken och kollar inte ens på mig. Jobbig känsla det blir då :s. Fast, jag skrattar ändå bort det. Får ta det med en nypa salt och inte bli påverkad för mycket :)! Men ändå, hälsa borde man väl kunna göra, som att hälsa på vem som helst, eller?! Men hm, nog tjatat om det.

Något man också kan bli irriterad på, är killar som verkligen inte fattar att man inte är intresserad?!
Hur jobbigt är det inte att få frågan av någon man inte är intresserad av; "vad tycker du om mig", eller "varför säger du aldrig att du tycker jag är snygg". Man vill ju inte svara på sånt -.-! Joooooobbigt. Och just när jag trodde att jag hade sagt allt jag behövde för att slippa honom, tror ni inte att några timmar senare tror han att allt är okej igen? Störd? Hm lite kanske..

Men i alla fall, ska inte trötta ut er med mitt röriga inlägg. Vi hörs imorgon. Puss



min älskling ;*.

ps. klicka här, för en bra låt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0