some new.


gårdagens inköp;
vit t-shirt-Vero moda. (mina första) jeanleggings-Gina Tricot. Svart långarmad tröja-Gina Tricot. Svart kavaj-H&M. Ansiktsmasker-Lindex (för er som undrar varför det bara är en ansiktsmask på bilden är för att vi använde en igår :p). Rosa långarmad tröja-BikBok.
Plus att jag hittade ett par svarta mer snyggare långbyxos och ett par rutiga shorts i Majas garderob och fick dom, höhö. Bra att ha samma storlek som sin kusin!


Den rosa tröjan från BikBok, 29:- på rean, vilket inte var dåligt alls. Underbart skön var den också.

Svart långarmad från Gina Tricot. Perfekt nu till hösten/vintern. Också den var underbart skön!

Jeansleggings är köpta, för första gången i mitt liv. Får se hur mycket jag använder dom ;).

Kavaj + svarta byxor. MYCKET SNYGGT!


Får se vid vilka tillfällen man använder sånt här. Om jag kommer med det i skolan lär jag bli utskrattad ;)!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0