outstanding.

God eftermiddag kära läsare!
Bra dag, fina människor, bra lärare och myyyyyycket skratt!! Är lite glad att jag hamnade i den klassen som jag går i, det är knappt tyst en minut ;). Haha.
Så imorgon är det prolympiad som gäller, så har fixat med ansiktsfärg & megafon. Vi kommer synas & höras... Härligt att gå i nian. Alla har liksom lite respekt och man känner sig verkligen äldst! Guuuuutt!
Kameran följde inte med idag, dock tror jag den följer med imorgon. Nice.

Nej, ska snart åka och hämta färgen sen pizza med bror & mamma ikväll. Mysigt..
Vi hörs imorgon! Heeeeej.

Juste, har fått reda på en så otroligt rolig sak, som jag inte kan säga. Jobbigt, verkligen!! Vill få ut det ju ;). Tss..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0