let's start over.


Första bilden är ju inte av bästa kvalité, men vi kör ändå ;).
Jeansleggings/GinaTricot  Baslinne, Marwin/JC  Tröja/Gina Tricot  Silverarmband/Typ, konfirmationspresent  Klocka/konfirmationspresent  Ring/konfirmationspresent  Rosa armband/Fågelfors



Har varit bra idag faktiskt. Gick två timmar, så en bra start på skolan. Imorgon var det först något på morgonen som jag inte kommer ihåg och på eftermiddagen är det brännboll som gäller! Kul om vädret skulle få för sig att regna vilket det ska. Hm, undrar lite hur dom har tänkt ;p. Men ja, vi har en redigt snygg idrott & mattelärare, grr på honom. HAHA.

Ikväll är det egentligen speedway, men får se hur vädret är annars stannar jag hemma och kollar på Fångarna på fortet & Time out. Andersen är inte med ikväll heller, vilket gör det egentligen oviktigt att titta, hehe.
Vi fick scheman idag, både bra och dåligt egentligen. Vi börjar halv nio, men bussen går ändå så man är där ca tjugo minuter innan. Ingen riktig sovmorgon där. Seeeen slutar vi tre, halv fyra och kvart över tre. KVART ÖVER TRE, PÅ FREDAGAR!!!!! Kunde dom inte ha satt den tiden på måndagar, så man slutar tre åtminstånde, inte för att en kvart gör så mycket men ändå. Kvart över tre känns så långt på något underligt vänster. Men hm, ja det löser sig nog, bara ett år så!

Juste, idag fyller ingen mindre än min fina pappa år. Har ringt och grattat honom idag. Åker nog dit på fredag förresten. Sen hem på lördag, troligtvis :D.
Min faster fyller också år (och nej, dom är inte tvillingar, dom fyller bara år på samma dag. Pappa är sju år äldre :p) coolt ju?! Och så fyller Isabell år med, henne får man inte glömma. Grattis till er tre.

Nu funderar jag på att ta en promenad för att fördriva tiden lite. Mamma kommer inte hem än och bror min är snart på hemväg. Jobbigt att gå på två olika skolor på varsin sida av kommunen. Kommer nog ändå sakna honom lite, he-he..

Nej nu får det räcka med mitt babbel. Vi hörs antagligen imorgon också. Ta hand om er..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0