grön pepparkaka....

Angående rubriken; sitter med ansiktsmask på som är grön (!) plus att jag har solat idag, så brännan framhäver sig ikväll, haha! Dock finns det ju säkert dom som är brunare än mig, men vet ni? Jag struntar i det faktiskt. Jag är mycket brun, enligt min normala hudfärg ;).. Har aldrig varit så här brun förut, så otroligt roligt! För min del alltså. Haha.

Dagen har gått åt till att sola. En hel del, ungefär tre timmar blev det nog sammalagt. Woho!
Har också städat och plockat fram kläder tills imorgon. Plus att jag har hunnit med en promenad i det sjukt fina vädret. Oj vad fint vi har haft det idag! Knappt ett moln på himlen och varmt. Sånt gillar Tova starkt :D.

Om cirkus gurkus en minut är det dags för fångarna på fortet. Kul ju. Verkligen!
Nej jag har faktiskt inget mer på hjärtat för kvällen. Kommer troligtvis lite mer imorgon.. Kanske en dagens outfit också, på eftermiddagen i så fall. Kan bli lite stressigt på morgonen. Även om vi inte börjar förrns nio. Jag lär vara upp klockan fem, säkerligen. Brukar vara så tyvärr... HAHA! Kan någon förklara det, varför man alltid är uppe så tidigt första skolveckan? Så fort klockan ringer flyger jag upp! Helt sjukt.. Och det är ju inte väckarklockan precis, nej måste vara något annat som jag inte förstår mig på. Får ta en funderare på det. tss...

Bra låt finner du här. Klicka klicka klicka!

Hm. Sätter punkt här och lägger in två bilder från dagen som avslutning. Heeej!



Sådär, jättefina ju... Hm. Men tja, hej på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0