den där människan som betydde så mycket ett tag.

Hallå där! Förlåt för ett sent inlägg kanske men tja, har varit lite upptagen och så kraschade internetet igår också. Lite konstigt att internet fungerar på mammas jobbdator och inte på det stationära. Hm, mycket konstigt!

Hade det riktigt roligt igår! Träffade "söt-anton", som Lisa kallar honom, HAHA. Så jag var med honom hela kvällen, vilket var riktigt trevligt. Träffade massa underbara människor från Högsby och det. Victor & Joline t.ex, väldigt väldigt väldigt kul :D. Blev dock bara en dans, vilket var lite tråkigt. Fast sällskapet gjorde kvällen bättre, hihi.

Idag har jag varit i Kalmar med Angelica, en hel dag helt enkelt! Blev en tröja från Gina Tricot, sminkborste, puder, mapp, kalender, pennfack, kollegeblock. Ja, lite till skolan som ni förstår. Angelica köpte rosa grejor (hon är söt den kvinnan) och jag köpte gröna, haha! Blev förtjust i kalendern som var grön och var ju därför tvungen att matcha allt ju, höhö.

Ikväll blir det nog film och en tidig kväll. Blev en sen natt inatt och en tidig morgon. Har nog allt som allt, sovit i ca fem timmar vilket gör att jag MÅSTE sova ikväll. Fast måste ändå gå upp väldigt tidigt imorgon för att kunna sova imorgon natt. Kan verkligen inte fatta att så här dags om två dagar har jag gått min första dag i nian. Helt otroligt ju. Försöker få in lite bilder senare ikväll eller om jag får fart på internet på den andra datorn. Mammas jobbdator är ju egentligen plan B, men vafan! Är man datanörd så är man. Hoho.

Hoppas nu att Angelica läser detta; TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR DAGEN, TRIVS SÅ BRA I DITT SÄLLSKAP. Vi blir senare i livet tanter med leopardmönstrade leggings, hihi.

Ha en forsatt trevlig kväll, kära läsare. Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag. puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0