heartless..

 

Lovar du att vara ärlig? yeah
Du heter: tova
Smeknamn: köntelina, är väl det enda antar jag. Tovis ibland också x)
Låt just nu: Piano Tribute Players – Hey, Soul Sister
Beroende av:
tuggumi & mobilen typ ^^
Vem behöver du mest just nu? En vän. En vän som lovade att vara det, men som tydligen ljög. -.-
Vad får du oftast komplimanger för? Får nog säga mitt hår & mina ögon. Fick också en komplimang för mina ben i fredags (y) haha

Hur imponerar man på dig? Vara sig själv & ha humor!

Brukar du skratta för dig själv? Händer ibland ja...
Vart bor du? Småland (y)

Vad står det i ditt senast Långt sms, orkar inte skriva!

Trivs du där? Absolut :)

Hur ser dina vänner på dig? Oj, inte en aning ;s
Äger du några Converse? Nej.

Sprit, cider, vin eller öl? cider!

Brukar du bli för full? Ohnej!
Vad har du för mobiloperatör? telia

Har du haft sex idag? No.

Hur svarar du i mobilen? "hallå?"

Nästa mål i ditt liv? Klara av biologiprovet någorlunda!

Vem ringde du senast? Oj :s Typ mamma kanske x)
Antal timmar sömn inatt? Orkar inte räkna dom. Vetifasen när jag somnade!

Sov du ensam? Yes
Tycker du om din pappa? Klart!

Brukar du komma i tid? Alltid (y)

När mår du bra? När jag är med människor jag tycker om!

När blev du fotad senast? Festen i fredags kanske? ^^
Är du smart? ganska så? Självklart!

Är du aktiv i skolan? Japp!

Vad saknar du? år 2009.......

Hade du en bra kväll igår? Nej.. -.-

Favoritdryck på morgonen? Juice eller inget alls ;)

När brukar du gå och lägga dig? Beror på hur trött jag är.. :)

Är du blyg? Nej, inte så värst ;p
Sysslar du med någon idrott? Nej, tyvär...
Vill du hellre ha mail än brev? Nej, tycker brev är mycket roligare ^^

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.. :)

Hur mkt behövs det för att du ska bli full? Har aldrig provat!

Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? -
Är du nöjd med ditt liv? Ja, för tillfället är det kanon!

Är du bortskämd? Nej, tycker inte själv att jag är det ^^

Vad gör du imorgon? Då sitter jag i skolan och sen pluggar biolgi ;)

Bästa känslan? Att vara kär... :) Och må bra!

Värsta känslan? Att bli sårad..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0