För nån som du...

Godkväll.

Jag måste bara berätta en sak! Jag är så jäkla klantig!! För några timmar sen, precis innan jag skulle till Lovisa för att gå på bio, sprang jag in i en stol och gjorde något med mina tår så i nu läget går jag på kryckor.. Hurra för mig liksom   -.-

Somsagt, var ju på bio med Lovisa, "Farsan" och jag kan ju säga att sällskapet var bättre än filmen.
Jag gillar inte svenska filmer, och det här var inget undantag.

Imorgon är det skola, vilket betyder att man får träffa alla igen! Ska bli otroligt roligt faktiskt :)
Dagen börjar med bild och slutar med Elevens Val-idrott.. Får se hur det går med mina tår.

Nej nu ska jag slänga upp några snabba bilder och sen göra mig redo för sängen! Lär säkert bli jobbigt imrogon...
Puss!


ph_1: Precis min känsla just nu... ph_2:jag ph_3:min klänning, jag fullkomligt älskar den!
saja
2010-04-16 @ 13:30:59
URL: http://siaforthewinffs.blogg.se/

vart har du köpt klänningen?:o göö fin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0