Dina drömmar blir allt svårare att se nu, och mina finns snart inte längre kvar.

Goddagens.

Vaknade vid halv tio idag, och tog på mig springskorna och gick en promenad. Otroligt skönt att komma igång på morgonen! Blir att göra det nu varje morgon. Skönt!

Ikväll blir det troligtvis fest. Hade tänkt göra någon snygg sminkning, och då hade jag tänkt att visa er hur man gör, men bilder på det kommer nog i så fall imorgon.  Hade tänkt göra det igår, men glömde helt bort att ta bilder. Kom på det när jag var färdig, haha!

På fredag åker jag & A till Kalmar och går på bio, sen stannar jag hos pappsen över helgen. Får se hur det blir med uppdateringen.
På lördag åker jag & Carina förhoppningsvis in till stan och kollar på konfirmationsklänning.

Juste, igår beställde mamma & jag en klänning till sommarn, slänger in en bild längre ner i inlägget! :)

Nu ska jag bädda min säng och lite. Vi hörs nog förhoppningsvis imorgon. Pusshej!


klänningen jag beställde igår. Klicka på bilden för större format!


klänningen jag vill ha till konfirmationen, hoppas jag hittar den!!
Klicka på bilden om du vill se i större format. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0