Det satt som ett yxskott i en rutten staketstolpe.

(jag & pappa som hade otroligt roligt åt Edvin Eriksson i full frys.)

Godkväll där. Just nu är klockan 23.42, och jag är på lite blogghumör.
Har klarat mig utan datorn i ett x antal timmar nu så kände att det var på tiden att skriva ett litet inlägg.

Igår var jag & A på "Remember me". En otroligt fin film som man bara måste se! Ett plus är ju att Robert Pattinson är med, men det är ju en annan femma. ;)
Om jag hade suttit hemma själv och sett den och inte i en biosal hade jag gråtit så ögonen hade blivit rödsprängda.

Efter bion åkte A hem, och jag väntade på pappa. Lite roligt att se hur bilar beter sig inne i stan. Tror jag såg samma bil köra förbi mig fem gånger fram & tillbaka fast i och för sig så var det ju en såndär "raggarbil" som hade värsta fräna tutan och höll på. Stod och småfnissade för mig själv varje gång jag hörde tutan.
När vi kom hem blev det "Batman begins" med pappsen.

Och idag blev det lite shopping på förmiddagen. Eller shopping och shopping vet jag inte men jag hittade i alla fall min älskade konfirmationsklänning. Kommer säkert bild på den imorgon när jag har kommit hem till min kära hemort igen, ska bli så skönt att sova i sin egna säng.

Okej, detta inlägg har tagit ungefär tjugo minuter att skriva, eftersom jag gör massa annat samtidigt.
Så därför sätter jag stopp här.
Godnatt, puss på er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0