a happines i never knew, from spending all my days with you.

Godeftermiddag.
Blir nog inget långt inlägg idag. Det är Top model snart och då springer jag iväg till tvn och sätter mig en stund.
Dagen har varit bra, brännboll förgyller dagen, dock hade det varit roligare om alla kämpade menmen.
Fick reda på So-provet idag också, toppbetyg för min del! Överlycklig verkligen :D

Ikväll ska jag göra lite spanska & engelska och bara ta det lugnt. :)

Måste också säga att tiden går så himla fort! Snart är det helg igen, sen är det snart konfirmation och inte långt efter det är det också skolavslutning... Usch, ibland önskar man att tiden inte gick SÅ fort! :(

Nej nu ska jag skynda mig till tvn, vi hörs! :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0