SOMMAREN BÖRJAR LIDA MOT SITT SLUT ♥



Sommaren börjar lida mot sitt slut.
Snart börjar löven falla, det blir kallt och mörkt.
Man sitter inne under filtar med varm oboy & ser på film, fast det är ändå mysigt på sitt sätt ^^
Snart börjar mössa & vantar säsongen igen, snön ligger på marken och det är snart jul.
Visst har tiden gått fort, åtta månader har gått av år 2009. Endast 3 kvar, sjukt ju!
Det var inte länge sen det var nyårsafton, vi stog där på platån i Hjortöström.. Såg alla fyverkerier.
Då började mitt nya liv, kan man säga. En ny start.
För 27 dagar efter den 31-1. Kom det bästa som hänt i mitt liv.
Min Erik kom den 27 januari, och det har varit den bästa tiden i mitt liv. Från den tiden och fram till nu har jag mått som bäst! ♥
Nu börjar alla sjukdomar komma också, förkylningar, vinterkräksjukan och den värsta. Svininfluensan vad vet vi om den egentligen? Är den så farlig som alla tidningar säger?
Jag vill helst vaccinera mig, jag gillar inte sprutor. Men jag gör det för min egen skull & för andras.
vad tycker ni om svininfluensan? är ni rädda för den? Ska ni vaccinera er, eller tycker ni att det kan kvitta? :)


Nu ska jag göra mig iordning för sängen, kanske blir skola imorgon får se. Efter tre dagar som jag har varit borta, kommer jag ligga efter! ;o

GODNATT ♥
FURNISH.etc
2009-09-03 @ 11:51:49
URL: http://furnish.blogg.se/

Usch ja, här uppe i Sthlm härjar ju svininfluensan för fullt nu! Lite otäckt, eftersom man kan ju inte undvika att åka kollektivt, man måste ju komma till jobbet liksom. Och kollektivtrafiken är en av de stora smittbovarna. När vi väl får vaccinera oss ska jag självklart göra det. Det tycker jag är allas ansvar. Men frågan är om vaccinet kommer komma i tid, eller om influensan nått sin topp innan vi ens hunnit börja vaccinera. Jag är inte särskilt orolig för influensan, men visst har man lite respekt för den. Speciellt när det mest är unga under 30 år som drabbas svårast. Lite scary!



Jag åker nog till Rosenhill på lördag morgon. Jag hoppas vi syns någon gång under helgen sötis! Kraaaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0