So take a look at me now


Bästa syster Evelina följde med hem idag, ojojoj så kul man har med den kvinnan!
Hon är bäst.
Skola idag, som vanligt.
Matte,satt med Martin (h) Woho säger jag bara ;)
So, gick väl bra. Spanska som gick sådär, fattar ju nada!
Hemkunskap med en otroligt god pastagratäng, mums :*
Sen i uppehållsrummet fick jag lite panik; kan inte folk sköta sig!?
Så jag fick "psyke" som man säger, haha! Fast vad jag gjorde och vad jag sa ska vi inte gå in på! Haha
Sen som sagt, följde Eve med hem, vi gjorde fransk manikyr eftersom det vi gjorde förra gången har gått bort.
Och så fotade vi varandra, eller jag fotade henne mest ;p
Slänger upp några bilder sen.
Har också hunnit med att prata med SötNellie i telefon, hon skulle göra tårta till Theodor, hon är för söt! ♥
Sen pratade jag med Erik också, och jag kom fram till att vi kanske inte träffas  förrns på torsdag, nästa vecka!
jippi :( Eller träffas vi inte förrns måndag den 28? Det är sååååå kul,!
Den enda önskan jag har, är att träffa honom den 27:de, men då har han "killhelg"....
Menmen, även om helgen inte kommer gå så fort så kommer nästa vecka gå fort känns det som! På måndag, blir det förhoppningsvis Alice, tisdag öva på prov!! Onsdag, konfirmation,torsdag; antingen Eve eller Erik.. ;s och sen helgen får väl bli som den blir.
Nu ska jag krypa ner i sängen, och (försöka) sova..
Vi hörs kanske imorgon, vem vet! :D
GODNATT ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0