konfirmation

Hallihallå!
Länge sen, jag vet! Det bara blir så. Läxor & massa sådant.
Är ute och springer också, känner mig väldigt duktig.
I skolan händer det inte alls mycket kan jag säga.
Känns inte som att vi har läxor heller. Veckorna går snabbt och snart är det höstlov... :)
Helgerna spenderar jag med min finaste, det är min tid jag ger honom ^^
Idag har det varit konfirmation, första lektionen. Känns oerhört bra faktiskt!! Blir nog ett redigt trevligt läsår.
Imorgon spelar Sveriges ungdoms lag mot Danmark och våran kommun , HELT OTROLIGT! har bjudit in alla skolor i hultsfreds kommun, som sagt HELT OTROLIGT! Så det blir att åka dit imorgon, fast åker hem tidigare och följer med Eve hem.
Nej, det blir inte mer för den här gången. Är tillbaka snart igen, promise! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0