If you leave me now, you take a little bit of me with you.

http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0909131308385930&a=1
en rolig quiz om mig, haha!
Skulle va kul om ni gjorde den. Skulle också va kul att veta hur mycket just DU  fick, skriv bara en komentar! :)

Tjena mittbena.
Skola idag, gick snabbt.
Syslöjd på morgonen, har börjat på en kudde. En fin kudde :D
Spanskan gick väl också bra, fast jag jag pratade med Patricia idag, och sa att jag tyckte det var svårt.
Så jag ska göra massa meningar till henne. Får se när jag hinner med det :)
Annars ikväll blir det väl att springa & göra läxorna. Får sätta igång med dom direkt! 
 
( juste, har gjort iordning Eriks 1:a oktober present, till hans 25 dagar innan hans födelsedags kalender! Inte dåligt va? ;) Så får han öppna en lucka varje dag, ända fram till den 25:te, då han får sin rediga present. Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa åt han!? Något förslag någon? I så fall; släng in en kommentar! Behöver hjälp! haha. )

som sagt, nu ska jag sätta igång med läxorna, vi syns :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0