Ännu en fredag utan älskling, fatta hur jobbigt det är! :'o

Godkväll.
Skolan idag var helt okej! Klassråd först, engelska efter det. Martin asså, ibland kan han va liiite rolig.
"Jag ska göra bratwurst av hästarna" redigt roligt :D
Hade Svenska efter. Vi läste, har äntligen läst ut min bok,! Och så skrev vi våra noveller, är redan färdig med min, men måste ändå ändra lite.
Efter det hade vi lunch & sen idrott-basketfia, gick bra! Men gissa vem jag va med? MARTIN!!!, och sista lektionen hade vi So, gissa vem jag va med i datasalen.. Jo MARTIN JOHANSSON! Har också fått ett nytt smeknamn, är lite svårt att skriva men hoppas ni fattar det, Tiova, alltså Tova på typ "skånska" hmm?
I bussen hem satt jag med Louise. När jag kom hem satte jag mig lite här, och så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. Erik kom inte ikväll heller.. :\
Mamma,jag & Johnny har iallafall ätit på Moliljan ikväll,förätt: Skagen röra & något bröd. Varmrätt: Snitzel och klyft potatis mycket gott! 
Nu har jag nästan lust att gå och lägga mig och sova.. Fastän klockan inte är mer än 21.00. Vad finns det att göra? Jag har ingenting att göra, nej den här dagen har inte varit någon höjdare!! :(
GODNATT PÅ ER ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0