09-09-20

Godmorgon.
Har inte skrivit på några dagar nu, förlåt!
Har haft så ont i ögat, att jag inte orkat..
Igår var jag iallafall ute och sprang i en halvtimme, höll på att trampa på en orm! Usch
Sen kom mormor. Jag såg på O.C, åååååh så bra det är :DD
Sen gick jag och la mig rätt så tidigt, det är det bästa att bara slappna av och att slippa blinka nu med mitt öga! :)
Och idag trodde jag att jag skulle till kyrkan och bära den där boken, men icke sa nicke. Det blev att va hemma, och ha en lapp för ögat och göra "ögonbad".
Nu funderar jag på att fortsätta med mitt O.C tittande..
Har ni haft en bra helg? :)
PUSS
FURNISH.etc inredningsblogg
2009-09-20 @ 12:03:07
URL: http://furnish.blogg.se/

Åh lilla gumman. Vad har du gjort med ögat? Låter inte bra det där! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0