Leave a light on for me.

Hejsan Hoppsan!
Börjar bli rätt så sent nu, "egentligen" är ju klockan 23.14 ;)
Helgen har varit kanon, ska jag säga er! :)
Har umgåtts med mycket trevliga människor som jag trivs mycket bra med!
Fredagen började med skola, engelskaprov som jag.. Jag vet inte hur det gick ;s
Sen på kvällen åkte jag till älskling.. Som väntade på att få sälja sin bil.. Och det gjorde han tyvärr också, och nu kollar han redan på en ny xP
Sov där på fredagen, myspys ♥
Vaknade upp brevid världens finaste människa på lördagen och började städa :) Kollade också i tidningen, och Erik var med där :D Jag skickade ju en grattis hälsning till han. Hihi.
På dagen kom Emmy :D Oj vad jag har saknat henne! Elin & Erik.S kom också, hoho.
På kvällen kom nääästan hela släkten förrutom Inga & K-G, Emma & Adam, Elisabet, och Toni.
Annars var vi hela skaran! haha. Väldigt trevligt. Vi planderade söndagen och åt tacos & kladdkaka! :*
Petsson & Johannes kom förbi en sväng också, himla skoj faktiskt :D Har inte träffat Erik sedan skolavslutningskvällen tror jag nästan.. Minnen det! ^^
Jag,Erik,Johannes & Petsson satte oss nere och åt kladdkaka & kollade på tv.
Länge sen man pratade med dom, så det var mycket trevligt!
De åkte hem och jag försökte skicka runt min lilla bok som jag skulle ge till Inga idag (söndag)
Tyvärr gick det inte så bra xD haha!
Jag åkte hem runt elva när alla andra åkte ;p höhö ;)
Vaknade runt åtta-halv nio idag, eftersom jag var tvungen att duscha och sådant innan klockan tolv då vi skulle åka till Oskarshamn och fira Inga på hennes 80-års dag.
Vi hade först lite välkomsdrink och skålar o.s.v xD Hade också något slags "släktfoto". Sen åt vi! :))
Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Kött & potatisgratäng eller Lax & kokt potatis. Jag tog kött! :) Endel vet nog varför ^^ hahahaha...
Efterrätt: Glass & röda bär.
Efter det var det kaffe och lite uppträdanden.
Och sen åkte vi hem runt sex.
Gav Inga min fina lilla bok som alla hade skrivit i :D Och hon blev jätteglad (a) Stolt*
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit en låååång helg och nu är jag helt slut! Det tar på krafterna att gå i högklackat en hel dag, haha :D
nej det här får faktiskt räcka! :)
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0