seriöst? Nejnej ;)


Bara för att detta är en otroligt oseriös bild, men den bjuder vi på!
Evvepevve följer med hem efter skolan imorgon :DD Vi ska laga mat själva ^^ Undrar hur det går?
Skola idag, som vanligt.
Matte först, hela klassen fick beröm, ovanligt! Efter det hade vi so. Känns som att vi pratade mest.
Lunch efter det och sen hade vi spanska. Våran lärare bjöd på spansk mat, Ostpiroger-mycket gott! :D
Och sista lektionen hade vi hemkunskap, först hade vi prov! :) Kändes väldigt bra måste jag säga!
Kände att jag kunde allt,och jag svarade på allt :) Dock var jag lite osäker på en fråga, så får se hur det går..
Sen bakade vi, Lisa & jag bakade småfranskor, det var mycket gott!
Lite lyx att få ställa in i diskmaskinen idag, höhö ;)
Ikväll ska jag läsa so, och kemi! Blir även att lägga mig lite tidigare. Somnade nog inte förrns ca gurka 24.00!? Inte bra ^^
Imorgon börjar vi kvart över nio, funderar på att ta den liiiite sena bussen, bara för att jag inte orkar sitta från åtta till kvart över nio, i KORRIDOREN! Efterson Tesa har stängt på fredagar..
Då kan jag ju sova lite längre imorgon, och det behövs :D
Behöver ju inte gå upp förrns kvart över sju, halv åtta i så fall, gutt!
nej måste plocka iordning i mitt rum & dammsuga nu, Eve kommer ju imon! hoho :D
I helgen vet jag inte riktigt vad det blir.
Fredag: Evelina, antagligen blir det O.C de två sista avsnitten & idol kanske? :)
Lördag: Inte en aning, och inget planerat heller! Lite skönt, måste jag säga (a)
Söndag: Kyrkan i Mörlunda med Louise på förmiddagen? Och Gårdveda kapell på kvällen. Med Eve ? ^^
Sen blir det såklart läxor, har ju engelskaprov nästa vecka & hemkunskapsuppgift fast den är jag färdig med, men ändå! :))
Nu ska jag sätta fart!
PUSS PÅ ER♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0