om tiden kunde stanna, bara för en liten stund!

Goddag.
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt.
Dagen började med matteprov, som gick.. hm ja det ska vi inte gå in på!
Fick godkänt iallafall (y'
Efter det var det svenska. Lunch efter det och sedan spanska.
Sista lektionen hade vi hemkunskap som vanligt. Gjorde köttgryta & ris.
Vi hade en halvtimme tills bussen gick så nästan hela klassen satt utanför klassrummet och pratade. Var mycket trevligt måste jag säga :D
Och efter skolan åkte jag hem och städade hampus rum, jag vet hur orkar jag!? Men men, har man tråkigt så han man :D
Ikväll ska jag läsa på so:n som jag har tills imorgon!
Nu ska jag inte skriva mer, jag orkar inte ;p
Vi hörs förmodligen imorgon.


DET ÄR FREDAG IMORGON GOTT FOLK! :DD
wooohoooo!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0