Now I'm done!

Goddagens.
Har jobbat mina två dagar på handelsbanken idag, och imorgon är det dags för butik kyrkbacken! :)
Idag har jag räknat mynt ett tag och sen har jag ändrat om i "Depå pärmarna", ändrat från efternamn till personnummer, intressant! Hihi
Och så kom mamma och hämtade mig vid halv fyra, lite sorgligt att sluta.. Det var ju så kul! Fick en väska/bag som det står HANDELSBANKEN på (h) haha!
Somsagt, imorgon är det butik kyrkbacken, börjar halv tio och sen blir det förhoppningsvis bio på kvällen.
Annars ikväll blir det att läsa lite läxa och se på någon film, som jag lånade av Emmy igår :)
Undrar vilken jag ska se...
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har bara inget mer att skriva.
Vi hörs förmodligen imorgon! :)

JAG SAKNAR ÄLSKLING!! :( ♥´




Petra
2009-10-08 @ 20:11:49
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

det stämmer bra det :D !

5 kronor till dig !<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0