Lucia, eller inte...?

God kväll, har inte skrivit nu på en dag, hah ;)
Blev massa plugg igår & desperate housewifes , wiiieh :D
Idag var det skola, med engelska uppsats & sånt grejs.
Kändes väldigt bra på uppsatsen! =)  Kan bara hoppas på att det blir mer än G.. Helst MVG ^^
Fick tillbaka vårat so-prov idag om första världskriget. Fick VG som nästan alla andra fick, ingen fick MVG så jag behöver inte känna mig dålig i alla fall, haha.
Konfirmationsläsning idag också, fast alla var nog trötta för "vi" ( inte jag ) höll på att flamsa och skratta och sånt, men det gick ändå! Får ta nattvarden nu, haha. Gjorde också något test på om vad man står för. Riktigt kul! :)
Cyklade hem och sedan såg jag på Las Vegas & nu har jag gjort hemkunskapsuppgiften och ska läsa engelska.
Imorgon är det skola & sen hem och plugga,plugga,plugga!!
Sen är det bara EN dag kvar till helg och höstlooooooooooooooooooov :'D
Planer på höstlovet:
Ta det lugnt.

Öva på spanska provet som vi har veckan efter.

Övning inför ljuståget. Och sedan efter är det bio & pizza i Oskarshamn :D

Ska också fira nio månader med min finaste, <3

Ljusttågsgudstjänst på lördagen.

Ska också försöka att höststäda mitt rum! Men det får vi se hur det blir med det ;p

Nej nu ska jag läsa engelska! Har prov på fredag.. :s
Aja, hejsvejs!

Juste, jag fick ju förfrågan om att vara med på Lucia det här året.. :s Men det är ju faktiskt rätt så mysigt! Så upptill 55% blir det Lucia xD haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0