Kanske faller bitarna på plats..

Godkväll.
Känner att jag är liiite glad idag i alla fall, men det kunde ju ha vatt bättre ;p
Har fått hem mina jultidningar idag, hoho!
En stoooooor karton vare :o Har gjort iordning allt nu, och ska försöka få ut allt förutom mammas jobb i veckan.
Ikväll ska vi på filmkväll hos Haagans, riktigt roligt när man gör sådana grejer ;D
Vi ska hyra film & kanske köpa pizza.
Funderar på att följa med att hämta Hampus så jag kan träffa pappa!
Men vi får se helt enkelt :)
Imorgon är det ljustågs övning & sedan bio & pizza med konfirmations gänget.
Blir att se Världspremiären av This is it med Michael Jackson. Inte riktigt min stil, men det ska bli spännande att se den.
Har städat lite idag, men hann inte med mitt rum så det får bli imorgon.
Nu ropar mamma att jag ska ta in Svante så vi kan åka sen! :)
Vi hörs kaanske senare eller imorgon.
PUSSHEJ



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0