JAG SKA FAN BLI POLITIKER! :D

Jävla cp-kommun vi bor i!
De har bestämt att i nian får vi flytta upp till Albäck... :'( Och jag vill inte!!!!
Fick reda på det idag, så det blev lite dystert i skolan.
Det här är fasen inte kul! Antingen får jag väl lida mig igenom albäck i ett år, eller så funderar jag & Alice på att åka til Vetlanda! :)) Tror fasen det blir så!! huhu.
Annars har det inte hänt så mycket. Lite so hit och lite svenska dit ;)
Engelska & idrott hade vi också. Klassråd med.
Sen tog jag tidiga bussen hem, fy fasen vad mycket folk det va! :S
Men jag var först in, så jag fick plats!  Woho
Och nu sitter jag här, och ja.. ser på Tyra Bank's show.
Ikväll blir det....? :s Absolut ingen aning..
Nejnej, nu ska jag kolla lite bloggar och sen får vi se.
PUSS

juste, händer i helgen gott folk? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0