It's were the wind blows..

Tisdagen har snart gått, och det känns bra, för imorgon börjar det lida mot helg, <3
Dagen har bestått av: Bild första lektionen, spanska efter det.
Sen teknik,fysik,biologi & kemi.
Hade min kusin i biologin, hoho! :)
Ikväll ska jag öva på hemkunskapsprovet och kanske kolla på "I taket lyser stjärnorna", som jag redan har sett en gång, men man kan aldrig se filmer för många gånger!
Nej nu ska jag ta tag i hemkunskapen...
Vi hörs antaglien imorgon, får se om jag hinner slänga in ett inlägg efter konfirmationen!
Eller så hörs vi på torsdag istället.
Puss


för dom som har spotify, här har ni en redigt bra låt :'D

http://open.spotify.com/track/4utrfABF1iANt2tsDIKmw4



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0