I'm not the girl I used to be.

Goddagens, klockan är 14.57 och jag är rätt så trött fast ändå pigg!
Igår fick jag träffa min älskling (a) Har inte sett han på en vecka!
Fast nu börjar jag vänja mig att inte träffas så ofta, så nu är det rätt så lugnt tycker jag :D
Idag blev det kyrkan med Louise, familjegudstjänst. Och ikväll blir det Gårdveda Kapell för en till gudstjänst. Haha
Måste också öva på engelskaprovet :o Jag kan ju knappt ingenting.. uschusch!
Nu längtar jag tills helgen!
det första: HÖSTLOV!!!
det andra: Emmy kommer hem (a) Hihi
det tredje: på onsdagen är det bio och pizza med konfimanderna
det fjärde: Erik & jag har varit tillsammans i nio månader, <3

kanske finns några till anledningar men de här är dom bästa! :))
Nu ska jag kolla på engelska provet.. *suck*
Hejdå på er, ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0