I'm giving you all of me,♥

Hallihallå!
Förlåt, har verkligen inte hunnit att skriva den här veckan!!
Igår var det väl sådär på butik kyrkbacken, trivdes inte alls. Men idag var det bättre! :)
Kan inte riktigt berätta vad som har hänt, har inte hänt något speciellt som är roligt att skriva om..
Annars igår var det bio i Hultsfred, "Flickan som lekte med elden".
Jag,Erik,Mamma & Liselotte åkte dit. Åh, det va mysigt (a'
Filmen var redigt bra, måste jag säga! Fast jag höll på att hoppa i knät på erik, EN gång! :p hahahah
Erik åkte hem efter filmen, och jag gick typ och la mig..
Ikväll ska jag läsa lite kemi hade jag tänkt mig. Kanske kolla lite på fysiken också (aa)
IMORGON ÄR DET FREEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :D åååååååh, vad jag längtar.
Inte för att det händer något så, men ändå.. HELG :d <3
Nej nu ska jag inte skriva mer...
Måste kolla läxor och sånt tråkigt..!
GODNATT ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0