If you intend to go, don't forget to give back my heart.

Filmkvällen kunde knappt ha blivit bättre!
Träffade pappa en stund också, jag har saknat han. :)
Sen åkte vi till kiosken och hyrde film, blev Wallander-prästen. Den var bra men jag saknade älskling!
Vi smaskade godis & hade mysigt. haha. :)
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig.
Ska upp och städa & baka imorgon. Hade tänkt att baka snickerskakor & grahamsbullar, MUMS :D
Sen är det ju övning & sen bio och pizza med konfirmationen.
Är lite nervös inför ljuståget fast jag har gått det sååå många gånger innan, haha ;)
På torsdag har jag faktiskt inget planerat, hade kanske tänkt att fråga Eve om hon ville göra något.
På fredag ska vi till kyrkan med mormor och sedan sätta ljus hos morfar, <3
Och på lördag är det då ljusgudstjänst, och på söndag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra! Får sitta och tröka in 150 spanska glosor tills provet den 3 november! :o Tänk snart är det NOVEMBER! alltså nästan bara en och en halv månad kvar tills julafton, wiiiiieh :D Jul är så mysigt, håller ni med?
Inte alla paketen utan allt! Julpyntet,julmaten,klä granen, julmusik, förhoppningsvis SNÖ :D och julmyset, Kalle Anka på tv:n på julafton, åååh :'D
Får ta och lyssna på lite julmusik nu x') hahaha!
Nej juste, jag skulle gå och lägga mig jah (a) Men, vi får se hur det blir med den saken. Får sitta och prata lite med min tvillingbror som kom hem idag.
GODNATT PÅ ER, LÄSARE.
Vi hörs nog imorgon! :) ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0