Hej....

folket!

Finns inte så mycket att säga som dagen.
Den började med syslöjd, engelska,spanska,elevens val & matte.. Rätt så bra dag, om man räknar bort syslöjden!
Vi satt några i korridoren efter skolan, eftersom bussen gick om en halvtimme.
Så vi sa att vi skulle skicka sms till massa personer, och ojojoj vad jag har skickat sms ikväll! :o
med människor jag inte har pratat med på jättelänge! Verkligen kul :D
Ikväll blir det plugg, och en promenad. Känner INTE för att springa ikväll...!
Menmen, det finns ju fler dar i veckan (y'
Okej, inget mer att skriva om dagen och jag vet inte vad jag ska skriva heller.. ;) Hoho!
Imorgon blir det plugg och åter plugg.. Blääääh ;) Ne, så farligt är det faktiskt inte
Okej, hejsvejs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0