Freeeedagsmys, med bästa evelina ♥

Godkväll!
Evelina följde med mig hem idag! :)
Vi började med att öva lite på engelskaprovet, fast vi hade ingen ork till det.. Så jah, vi sket i det! ;)
Vi såg på de två sista avsnitten av O.C säsong 3, blev lite tårar i slutet...
Vi lagade mat också, helt själva!
Blev köttfärssås & makaroner. Köttfärssåsen blev redigt god, vi hällde i massa Curry och mixtrade lite, hoho!
Efter det var det Idol som gällde! Jackson tema, vad tyckte ni om det? :)
Vem var bäst ikväll?
Själv tyckte jag Erik, helt klart :D
Mariette var också bra.
Vi gjorde också drinkar & Chokladpudding till efterrätt, mums :D
Imorgon vet jag faktiskt inte vad det blir... Måste öva på engelskan & sen på kvällen hoppas(?) jag att det blir erik, men man vet ju aldrig.. ;/
Skola idag förresten, hade klassråd,engelska med Pernilla, Svenska,Lunch,Idrott & SO. Inte så mycket mer att säga, precis men :)
Nu ska jag plocka lite med all disk innan mamma kommer hem & sen blir det Idol igen!
Vet inte riktigt vem jag tycker ska åka ut, vem tycker ni? :)
God natt på er, bästa läsare, <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0