Dagarna går, och vi kommer närmare höstlovets slut...

Usch, kunde det inte ha varit sommarlov eller i alla fall JULLOV nu!? ;o
Det är torsdag vilket betyder att det inte är många dagar kvar till skolan igen.. Fast det är ju faktiskt inte så farligt ^^
Igår var det övning i kyrkan, gick bra :D Fast det va inte så mycket "barn" som det va när jag gick första gången :o haha!
Det händer massa grejer den gudstjänsten, först är det evangelieprositioen och sen ljuståget och lite annat.
Fast fint kommer det bli!
Efter övningen åkte vi direkt och åt pizza, jag tror nästan att alla tog Hawaii pizzor förrutom 5 personer kanske xD haha! Vi hade en & en halv timme på oss att äta, så vi hann med att gå en sväng också. Vi handlade godis & dricka till bion. Bion började halv åtta, och höll på till tjugo över nio -.- Och guuuuud så långtråkig den va :o
Men man satt ju iallafall med en av dom bästa- Lovisa ♥
Vi satt på rad 8 och ledarna på rad 9 och på rad 10 var det någon som somnade så det hördes snarkningar i hela biosalen xD hahahaha.
Efter bion åkte vi hem! Oj så roligt vi hade i bilen hem :D
Putte & Sumpiiiiiiiis åkte med oss, och jag satt och lyssnade på erics låtar på han mobil, och Putte & Sumpan sjöng för fullt! Så vi hade allsång i bilen :')
Jag åkte hem och sov.
Och nu sitter jag här klockan är ca 09.35... |-)
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Baka kanske? ^^ Hahaha, ne skoja bara vi får se!
Nu ska jag ta och äta lite frukost!
Vi hörs, <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0