Amor Vincit Omnia- Kärleken övervinner allt.

Godmorgon.
Igår var Ingrid & Annika här och spelade spel.
Det blev ett nytt spel som vi har köpt "När då då?"
Roligt spel faktiskt! Vi åt mat,pratade & skrattade! =)
Jag la mig vid tv:n och såg på "patrik 1,5" Haha, den var bra! :)
När de hade åkt hem vid kvart över tolv, gick jag och la mig.
Och nu sitter jag här.. Funderar på att städa lite innan pappa & Carina kommer innan ljuståget.
Måste och duscha och sånt grejs, jag vet inte ens vad jag ska ha på mig under!? :o hahah!
Vilka stora problem ^^
Får se om Erik kommer ikväll, annars träffar jag han inte förrns om ca två veckor ;)
Okej, kort inlägg idag. Men jag orkar verkligen inte ;)
Mamma får ta med sig kameran ikväll, så får slänga upp några bilder senare!
Det är också bara två dagar kvar till skolan igen. Vilket känns både bra och dåligt. Syslöjd som startar hela skolan igen, JIPPI!!! (n) -.-
Nej nu ska jag gå, vi höres! =]
ida
2009-10-31 @ 11:14:37
URL: http://idasignekristina.blogg.se/

sv; är de jag som har gjort fel ..?:(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0