Aj....

vad ont jag har i mina fingrar! :(

hejsan hallojsan!
Skola idag, som tyvärr började med syslöjd med MAJVOR :@
Efter det hade vi engelska & sen spanska.
Har också haft elevens val, har gjort färdigt min almanacka för år 2010. Woho!
Hade matte på slutet och sen tog jag bussen hem. Oj, så skönt det va :D
Såg på Gossip Girl när jag kom hem och ikväll ska jag läsa fysik,kemi,engleska & sen ska jag,mamma & hampus(?) se på "Mamma mu & Kråkan" på film, hahahahah xD Ibland är det skönt att få va liten (a)
Imorgon blir det pluuuuuugg.... -.-
Nej nu ska jag..... hm, jag vet inte xD Men finns inget mer att skriva.
Hej då på er!
FURNISH.etc inredningsblogg
2009-10-19 @ 20:43:35
URL: http://furnish.blogg.se/

Hej sötis! Hoppas allt är bra! Hoppas vi syns nästa helg. SJälvklart betalar jag jultidningarna då ;) Kram på dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0