ååååh! :'D




http://www.youtube.com/watch?v=KPLtEO88cOc


Helt klart bäst! Och jag stör mig på att han inte gick vidare :'o
Och jag måste säga; Han är redigt söt! :$ Någon som håller med mig?

Marknad imorgon med Lisa & Nea? Mycket trevligt måste jag säga!!
Blev inte Erik ikväll, men det gick ändå faktiskt. Hade mysigt med familjen istället. God mat & goooodis som jag inte har ätit på länge, MUMS! :D
Somsagt Målilla Marknad imorgon, kommer bli super känner jag på mig!
På kvällen hoppas hoppas jag på att jag får träffa erik, för nu saknar jag honom riktigt mycket!
Jaja.
Funderar på att se på film eller något sånt nu, men troligtvis blir det sängen direkt, orkar knappt hålla uppe ögonen längre! Jag nästan sitter här och blundar när jag skriver.
Och så har jag glömt att Karin har fyllt år, hon fyllde nämnligen 1 oktober, förlåt Karin!! Men iallafall, grattis i efterskott vännen! ♥
Prao nästa vecka också, Handelsbanken & Kyrkbacken, here I come!
Är jättespänd men ändå nervös! :s
Menmen, det går säkert bra. Nej nu ska jag göra mig redo för sängen, är på väg att somna! :o
GOD NATT OCH SOV SÖTT SMÅ LÄSARE <3


ida
2009-10-03 @ 15:48:04
URL: http://idasignekristina.blogg.se/

sv; alltid :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0