Vi ska åt samma håll.'









EVES & MIN TÅRTA =)
Den vann faktiskt! ^^
Priset vi vann var en KÖPT tårta från Ica Maxi xD Så vi åkte till älskling med min halva och fikade, så där har vi varit nu ikväll.
Imorgon är vi lediga, och jag ska klippa mig, och jag vet inte hur!!?? :O
Om någon har en bild eller något förslag, så skriiiiv.
Nu ska jag kolla på frisyrer, vi syns!
FURNISH.etc inredning & design
2009-11-15 @ 21:31:14
URL: http://furnish.blogg.se/

Hej gumman min! Åh vad kul att höra att ni VANN! Toppen, kanonläcker tårta! Vad duktiga ni är. Också jättekul och höra att det löste sig mellan dig och erik. Blev så ledsen i torsdags... men nu ser jag fram emot jul och att få träffa dig då! Kramar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0