VÅRAN,DIN,MIN

Hhaha, världens bästa rubrik ;) Men bara Karin & jag förstår den (aa)
Skolan idag, vilket inte kändes på topp, känner mig inte så frisk.. Okej, jag är inte frisk heller men ändå.
Dagen gick och ikväll har det varit konfirmation. Vi pratade om hur det är att vara KÄR & GALEN.
Något som jag är kanske? ;) hoho!
Sen ikväll ska jag göra spanskan hade jag tänkt mig, men vi får se hur det blir med den saken. Har ju inget bestämt datum den ska in, så jag kan nog göra den i helgen :D Då jag har maaaaassoooooor med tid! (y'
Ingen bandy för mig idag, men en sak jag kan glädjas åt, är att titta ut på snön som har kommit idag, det ligger bara liiite snö så att det täcker gräset, men tyvärr så är det nog borta imorgon! :(
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Får se vad som händer!
Pusshey!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0