This is who I am.

God eftermiddag gott folk.

Idag var det skolan, som vanligt ;-)
Men jag var tvungen att åka hem efter första lektionen, mådde inte så bra på morgonen och jag kände att jag behövde åka hem! Så får se om jag går imorgon, känner mig inte så pepp på det.. :/
Så idag har jag sett lite på film & tv. Har också pratat med min söta lilla pojkvän som också är hemma och är sjuk..
Ikväll ska jag nog läsa lite biologi och så får jag läsa på kemin också, för om jag går imorgon vill jag göra kemi provet på matten! Imorgon är det ingen konfirmationsläsning, vilket är skönt faktiskt ;p

Ikväll är det också Desperate Housewifes, får se om jag orkar se det.
Nu ska jag kolla bloggar & sedan kanske sätta på någon film eller städa, får se vilket som lockar bäst.
Pusshey.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0