test

Testet är taget av annapanna ^^

HAR DU NÅNSIN

Varit medvetslös? nepps
Tackat nej till samlag? ne, inte någon som frågat ;)
Hånglat med nån ful? nepp!
Hånglat med fler än 50 pers? nejnej
Gjort något riktigt dumt? jaopp
Gjort något du verkligen ångrar? om jag har!
Varit nykter på nyårsafton? klart :D
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? har nog alla, och jag också ^^
Fått din mamma att gråta? nä, inte så.
Blivit polisanmäld? skulle inte tro det ;D
Skämts över dina föräldrar? jodååå!
Skämts över dig själv? kanske
Slagit ner någon? nä.
Sagt Jag älskar dig och menat det? yes.
Tar du droger? absolut inte!
Dricker du?
Bråkat med din pojkvän/flickvän/f.d? nä, inte så..
Vilka kläder sover du i? trosor & stor t-shirt oftast =)
Vad hatar du verkligen? Ojoj, mycket!
Varit kär? mjo =)
Har du vart kär i någon du inte haft chans på? yes..
Är du ensam nu? i rummet, jah. men inte i huset ^^
Vill du gifta dig? jupp!

 

 

Senaste personen som sov i din säng: jag B-)
Såg dig gråta: Kommer inte ihåg det redigt ;p
Fick dig att gråta: kommer inte ihåg det ;)
Du gick på bio med: konfirmations gänget.
Skällde på dig:
mamma (a)

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit: mja..
Kramat någon: yes :D
Pussat någon: noepp..
Köpt någonting: kanske :s
Sjungit: klart :D
Saknat någon: ohja..

 

 

HAR JAG
Digitalkamera: yes
Telefon på rummet: nepp, om man inte räknar med mobilen (a)
Egen dator: typ ;p
Könssjukdom: ohno!
Husdjur: japps, två katter (y)
Bra kompisar: självklart!
Vem vill du fika med just nu: Min kusin, eftersom det var länge sen man såg henne <3

 

 

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 16 =)
Och yngsta? samma person ^^
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? två eller tre tror jag ;s
Vad tycker du om kärlek? något av det bästa som finns, men också det jävligaste..
Har du flashat/strippat nångång? nepp!
När kramade du någon sist? idag, måste det nog ha vatt =)
Saknar du någon speciell person? jao..
Har du svårt för att bli kär? ne.. =/ 
När kysste/hånglade du med någon sist: för exakt åtta dagar sen ^^
Ångrar du det? nepp :D
Är du singel? nepps.
När fick du senast en komplimang? kommer jag inte ihåg, i lördags typ :-)
Har du hånglat med någon av samma kön? nesch ;)




Hm... Har man tråkigt så har man xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0