stop this beat is killing me'

Godkväll, har inte orkat blogga förrns nu. Och det blir inte så långt heller ;p
Jag har läxor & allt är allmänt stressigt! Får se hur mycket jag skriver i veckan, somsagt det är lite mycket just nu. Vilket är skönt, för då slipper jag tänka på annat! Hoho.
Fick förfrågan att komma på fest vid nyår, får se hur jag gör med det ;D Har ni planerat nyår än?
Erik kommer hem idag, tror jag. Men konstigt nog har jag börjat vänja mig att inte träffa honom, så ärligt talat så har jag inte saknat honom så myckt. Fast sen är det såklart skönt att träffa honom igen, min lilla sötnos <3
Det har hänt så mycket i veckan & helgen att jag inte har tänkt så mycket på att han inte är här, taha.
Idag var det iallafall skola, och syslöjden som är, ja sånna ord kanske jag inte ska skriva här (a) Men den är inte rolig i alla fall ;-)
Sen engelska,spanska,elevens val & sist matte.
Imorgon har vi två eller tre lektioner tror jag. Sen ska vi till kommunhuset och kolla där. Sen hem och plugga!
På onsdag är det konfirmation, och då börjar helgen närma sig åh, vad jag längar! :D
För helgen kommer bli bäääääääääääest ^^ Mycket roligt händer då!
På fredag ska jag & Eve handla till vår tårta.
På lördag kommer det gäster. :)
På söndag är det tårttävling i kyrkan, där nääästan alla konfirmander ska va med, hoho ;-)
Sen måndag & tisdag är det studiedagar, vilket betyder att vi är lediga :D Wihuuu!
Okej, nu är det Ullared på tv:n, vi ses när vi ses!


Juste, har ni sett Ullared på kanal 5? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0